Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

середу, 10 серпня 2011 р.

У КОВЕЛІ в ІТТ УМВС УКРАЇНИ у ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ УВ'ЯЗНЕНІ в ЗНАК ПРОТЕСТУ ОГОЛОСИЛИ ГОЛОДУВАННЯ і ПОРІЗАЛИ СОБІ ВЕНИ

 Сьогодні, 10 серпня 2011 року  мені,  представнику ГО "Волинська правозахисна група" було передано 12 (дванадцять) заяв  від затриманих, узятих під варту і засуджених осіб,  які утримуються у  Ковельському  ІТТ УМВС України у Волинській області  з проханням передати їх Ковельському міжрайонному прокурору Масалову С.М. для відповідного реагування та з метою привернути увагу правозахисників, вищестоящих органів до неналежного їхнього утримання  у Ковельському ізоляторі тимчасового тримання, що є  грубим порушенням їхніх конституційних прав.

Нижче подаю видержки з деяких заяв: 

"...10.08.2011року під час ранкової перевірки в присутності начальника міліції була дана начальником вказівка забрати всі особисті речі які не є заборонені..."

"...немає триразового харчування, на запитання чому - начальник відповів що немає коштів і ніхто не виділяє..."

"...при вранішній перевірці без мого відома в мене забрали усі речі, а саме, одежу на зміну..."

"...на прохання щодо зміни раціону їжі, згідно до закону про утримання, мені відмовили, не взявши до уваги що я потребую дієту в зв'язку  з хворобою на туберкульоз..."

Усі дванадцять в'язнів у заявах офіційно заявили що вони з 10 серпня 2011 року  почали голодування.

У заявах ув’язнені також вказують, що пояснення з даного приводу  вони будуть давати в присутності їхніх адвокатів та правозахисників, уповноваженого по нагляду, міжрайонного прокурора, контролюючих органів,  знімальної групи каналу ІСТV.

Передати мені заяви їх спонукало те, що адміністрацією Ковельського ІТТ їхні заяви та скарги щодо неналежного утримання не приймаються, не реєструються, а тому їхні права продовжують порушуватися.  

Одночасно мені також було повідомлено, що сьогодні в знак протесту, не менше п’яти ув’язнених осіб  у Ковельському ІТТ порізали собі вени.

Про даний інцидент я повідомила УМВС України у Волинській області, а з заявами ув’язнених звернулась до  Ковельської міжрайонної  прокуратури.

ГО «Волинська правозахисна група» закликає до негайного та прозорого проведення перевірки заяв в‘язнів, які перебувають у Ковельському ІТТ, забезпечення можливості зустрічі правозахисників та журналістів з усіма ув’язненими, які в знак протесту оголосили голодовку та порізали собі  вени.

Про рішення, прийняте за наслідками  перевірок заяв ув’язнених,  про подальші умови їхнього перебування   у Ковельському  ІТТ,  голодування  і стан здоров'я внаслідок спричинення собі тілесних ушкоджень в знак протесту, повідомлю додатково.

АРТЮШЕНКО   ГАЛИНА   ОЛЕКСІЇВНА  
Заступник голови ГО «Волинська правозахисна  група»



Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!