Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

вівторок, 15 грудня 2015 р.

Звільнений начальник київської поліції Терещук чекає на нове призначення

15 грудня 2015

Колишній начальник Головного управління Національної поліції у Києві Олександр Терещук, який був звільнений зі своєї посади вчора, вже заявив, що чекає призначення на нову керівну посаду.

Новину повідомляє «Преса України».

Терещук заявив, що його посада в київському главку була скорочена. Наразі він в очікуванні підвищення. 

«Я очікую, що мені запропонують іншу посаду, наприклад, начальника главку поліції – заступника керівника Національної поліції», - сказав Олександр Терещук.

За його словами, інших кандидатур на цю посаду серед правоохоронців він не бачить.

Також Терещук розповів, що скорочення не торкнулося його заступників у поліції Києва. Його зами на своїх місцях і при роботі.

Нагадаємо, що глава МВС Арсен Аваков звільнив із посади голову київської поліції генерала Олександра Терещука.


PS

З 17 листопада 2012 по липень 2014 рр. Олександр Терещук очолював Управління МВС України у Волинській області.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!