Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

четвер, 5 травня 2016 р.

ДИРЕКТОРА КОВЕЛЬСЬКОГО МЕДКОЛЕДЖУ І. ХОЛЕЙКА ХОЧУТЬ ПЕРЕПРИЗНАЧИТИ ЩЕ НА 5 РОКІВ


Продовжити трудовий контракт з директором Ковельського медколеджу Ігорем Холейком на 5 років рекомендують сесії члени профільної комісії облради.

Про це йшлося під час засідання постійної комісії обласної ради з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, материнства та дитинства.

Відповідно до закону, керівників вишів призначають на умовах конкурсу. Холейко пройшов всю процедуру, за його кандидатуру проголосували не тільки колектив, але й студенти навчального закладу. Відтак, члени комісії по результатах підтримали кандидатуру на 5 років.


Начальник управління охорони здоров'я Ігор Ващенюк зауважив, що за період роботи Холейка на посаді, навчальний заклад суттєво покращив свою роботу, модернізували матеріально-технічну базу тощо.

Відтак, члени профільної комісії облради проголосували за те, аби рекомендувати сесії підтримати рішення про продовження контракту терміном на 5 років.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!