Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

четвер, 12 травня 2016 р.

Про причини відставки Еки Згуладзе та її наслідки говоримо з народним депутатом Ігорем Луценком та правозахисницею Євгенією Закревською. Як це пов'язано із переатестацією поліцейських?

Головна

Прогноз по самій реформі дуже невтішний, тому що момент, коли ми реально могли зробити цю реформу, вже минув, — каже Ігор Луценко.


Наталя Соколенко: Що ви думаєте про відставку Еки Згуладзе з посади заступниці міністра МВС? Що стало причиною такого кроку?

Ігор Луценко: Я вважаю це ознакою негативних процесів. Вочевидь, Згуладзе не хоче себе з ними пов’язувати, хоча, на мій погляд, вона до них безпосередньо причетна. А саме з початком провалу атестації. Наразі бачимо, як суди доволі інтенсивно відновлюють статус-кво, котрий був перед атестацією — тобто відрахований співробітників поліції внаслідок вони поновлюють на посадах. Виявляється, що це така законодавча база. Ну а вона формувалася, власне, першим заступником міністра МВС — це і закон про нову поліцію. Справедливо чи ні, але на Згуладзе цю вину можуть повісити. Тому вона вирішила відсторонитися від цього всього.

Наталя Соколенко: Ваш прогноз стосовно подальшого розвитку подій. Чи можливе згортання реформи поліції?

Ігор Луценко: На мій погляд, немає особливо чого згортати. Є спроби реформувати, але реформою я б це ще не назвав. Мій прогноз такий, що Аваков (на мій погляд, левова частка цього негативу має бути на ньому) потребувати «громовідводів». І я думаю, що незабаром вони з’являться. Можливо, у формі східноєвропейських заступників. Сама тема грузинських експатів вже себе вичерпує. Народу треба кинути нову надію.

Прогноз по самій реформі дуже невтішний, тому що момент, коли ми реально могли зробити цю реформу, вже минув.

Наталя Соколенко: А що вам відомо з приводу, можливо, відставки Хатії Деканоїдзе з посади очільниці поліції?

Ігор Луценко: Більше місяця це також обговорюється. Думаю, що така можливість буде зростати, адже за такі гроші ніхто не хоче брати на себе такого негативу.

Наталя Соколенко: Євгеніє, ваша думка.

Євгенія Закревська: Я не знаю причин відставки Згуладзе, можу робити висновки виключно з тих подій, з якими співпала відставка. Починається атестація поліцейських у новому форматі. Після хвилі судових позовів і поновлення поліцейських на роботі було запущено певні переговорні процеси, які я називаю окозамилюванням.

Можливо, було досягнуто такої домовленості, що атестація в тому вигляді, якому вона була, згортається, її замінюють теж вивіскою «атестація», але туди не допускають ні громадських активістів, ні волонтерів, ні журналістів. Тепер атестація стає просто формальністю і не потребує ніяких судів та поновлень.

Інструкція не змінилася, але тепер представників громадськості відбирають представники МВС. Тобто громадськість усунена від формування комісій, адже цей процес став абсолютно непрозорим.

Є ще один момент — перестали надавати інформацію стосовно складу комісії.


Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!