Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

понеділок, 23 травня 2016 р.

Ольга Фреймут вперше після пологів показала фігуру і розсекретила ім'я батька своєї дитини.

Не минуло й місяця, як Ольга на весь Фейсбук зізналася: цей щасливець - гендиректор "Нового Каналу" Володимир Локотко:
Сьогодні нарешті можу поділитися з вами сокровенним. Цієї суботи у Лаврі от. Мілентій охрестив нашого сина. Тепер у нього є персональний Янгол-Охоронець. Назвали хлопчика Валерієм. 

Батько - Володимир Локотко. Ми щасливі разом. Телебачення конкурентне, але я рада, що любов об'єднує .
Дякую всім , хто ці довгі місяці був поруч. Ваша любов така сильна, що я майже відчувала її на дотик. Усім бажаю радості материнства. Люблю вас...

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!