Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

четвер, 2 червня 2016 р.

Луценко озвучив свої ключові завдання на найближчий рік

Генеральний прокурор України Юрій Луценко пообіцяв присвятити перший рік свого перебування на посаді очищенню відомства, а також боротьбі з мафіозними структурами.
Про це Луценко розповів у четвер в ефірі телеканалу "1+1".
"Я зобов'язуюся серйозно масово "прочистити" людей в погонах, які живуть, як на іншій планеті. Я це зобов'язуюся зробити за рік,
— наголосив генпрокурор.

Він також пообіцяв за цей період передати справу Януковича і його оточення до суду, а також оголосив війну мафіозним структурам.
"Я зобов'язуюся зробити кілька хвиль операцій проти мафіозних структур по всій Україні. Я не можу сказати напрямки цього удару чи називати прізвища. Але сьогодні мені доповіли, що декілька цікавих людей запросили закордонні паспорти", — додав Луценко.
Нагадаємо, раніше цього тижня Луценко заявив, що через два роки зробить з ГПУ прокуратуру європейського рівня.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!