Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

пʼятницю, 12 серпня 2016 р.

ПАМ'ЯТНИК БОРЦЯМ ЗА ВОЛЮ

До Дня незалежності України в Ковелі постане монумент «Борцям за волю України».
Його встановлять на бульварі Лесі Українки, ‒ йдеться в сюжеті ВОТРК.
Це знакове місце для ковельчан. Саме тут 19 серпня 1990 року місцеві активісти Народного руху України вперше вивісили синьо-жовтий стяг над Ковелем. Згодом, у  1997 році в центрі Ковеля встановили символічний камінь із написом «Тут буде встановлено пам’ятник «Борцям за волю і незалежність України».
Та знадобилося майже 20 років, аби таке побажання громади здійснилося, а  конкурсна комісія на кращу проектну пропозицію пам’ятника оголосила ім’я переможця.



http://kowel.com.ua/news/article/5476/

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!