Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

вівторок, 6 вересня 2016 р.

ПОРОШЕНКО ЗАКЛИКАЄ ВІДКРИТИ РИНОК ЗЕМЛІ

Відсутність права на вільний продаж і купівлю землі сільськогосподарського призначення стримує інвестиції в аграрну сферу і порушує права селян

Відсутність в Україні ринку землі сільськогосподарського призначення стримує інвестиції в аграрну сферу, заявив президент Петро Порошенко, пише  Интерфакс-Украина.

"Відсутність права на вільний продаж і купівлю землі сільськогосподарського призначення, безумовно, стримує інвестиції в аграрну сферу, знижує і порушує права селян, занижує, між іншим, і ціну оренди, витягаючи з їх кишень останні копійки. Це - аксіоматично. Але мені відома і громадська думка, яка є в Україні з цього питання, і позиція більшості парламентських фракцій. Я їх ціную і поважаю. Але як вирішити цю проблему, шановні народні депутати, - це ваша компетенція: або ховати голову в пісок і нічого не міняти, або всі ж працювати над створенням ринку землі в Україні, але з усіма можливими запобіжниками від будь-яких негативних наслідків ", - заявив він, виступаючи з щорічним посланням у Верховній Раді у вівторок в Києві.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!