Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

суботу, 17 вересня 2016 р.

Активістка закликала ковельчан перекривати залізничні колії

Заклик до радикальних дій прозвучав на засіданні громадської ради при Ковельській міській раді з вуст її члена, заступника голови ГО «Підприємці та працівники приватного сектора міста Ковеля» Людмили Васковець, коли мова зайшла про збереження вузлової лікарні.
У залі були також депутати міської ради та ветерани залізниці і вузлової лікарні, які прийшли сюди, аби громадська рада підтримала їхні вимоги з приводу подальшого функціонування медичного закладу, як цілісного майнового комплексу, що цей консультативно-дорадчий орган, зрештою, одноголосно й зробив.
«Ви пишете, ви говорите, вам обіцяють, але… Це моя особиста думка: поки ви не приймете радикальних дій, повірте, ви нічого не доб’єтеся. Хочете переконати владу – перекривайте колії. Ідіть перекривайте! Інакше достукатися до нашого міського голови це нереально і неможливо. Ідіть перекривайте колії! Підприємці будуть з вами», – заявила Людмила Васковець.
«Дякуємо вам», – сказала одна із пенсіонерок.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!