Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

пʼятницю, 23 грудня 2016 р.

Ігор Пініс заперечує підкуп УКРОПом виборців у Дубівській громаді (ФОТО, ВІДЕО)

Головного «укропівця» Ковеля спитали за підкуп виборців у Дубівській громаді
Це відбулося під час засідання громадської ради при Ковельській міськраді.
Коли депутат міської ради Ігор Пініс звітував про діяльність очолюваної ним фракції «УКРОП», представник громадської організації «Майдан Гідності» Людмила Строкова звернулася до нього із запитанням. Мовляв, є інформація, що партія «УКРОП» проплачувала вибори, платила гроші виборцям.
«Хочу від вас це почути. Правда це? Не кривіть душею. Якщо це правда, то це дуже велика ганьба. Але як є, так є. Якщо ми на сьогоднішній день це робимо, і це партія «УКРОП», ну не знаю… Стала свідком такого, що одна людина сказала, що в день виборів пані Б…цька, як було сказано, із Дубової, платила гроші. Я не хочу в це вірити. Але кажуть, що гроші платили», – мовила Людмила Строкова.
«Пані Людмила, я не є членом виборчого штабу району. Я є голова міської партійної організації. Участь у Дубовій я приймав у якому вигляді? Коли мене запросили виступити перед громадою. Безпосередньо якісь відношення до коштів однозначно ні я, ні мої депутати, не мали», – відповів Ігор Пініс.
«Чесно отак скажіть. Платили!» – настоювала Людмила Строкова.


«Я платив? Мої депутати платили? Ви зрозумійте правильну річ. Може, десь хтось може… Я можу відповідати за те, що знаю. Я там був і мої депутати там були виключно… нас запросили як спікерів, як представників громади. Можливо, десь якісь порушення були. Не спорю», – казав Ігор Пініс.

На думку Людмили Строкової, через це програються вибори, бо народ від партії та активістів чекає чесності та порядності. У відповідь, Ігор Пініс повідав про причетність до підкупу виборців політичних конкурентів.
«Маю інформацію, що Івахів платив гроші. Вони виграли. То вони праві, получається? Не розумію», – дивувався Ігор Пініс.
«Про Івахіва для нас не є новина. Але якщо нові структури, які прийшли…», – обурювалася Людмила Строкова.
«Пані Людмила, я вам сказав чітко: ні я, ні мої депутати ні в яких фінансових ділах не приймали участь. Наша партійна організація навіть відношення не має до тих виборів, хіба у плані участі в штабі чи ще чомусь. Тобто були запрошені виключно, як суміжна партійна організація. Ми допомагали, можливо, своїм авторитетом, якимось ресурсом людським. Але фінансово, якісь гроші платити – ми не платимо гроші. Ми можемо… Можливо десь платилось за агітаторів за роботу, це не виключено», – переконував пан Пініс.
«Я не бачу змін, скажу чесно. Я рік не була в Україні. Моя мрія була приїхати в ту країну, і щоб хоч маленький крочок був отих перемін. Але я їх не бачу. Хабарі як брали, так і беруть. Я не є популіст. Чому сьогодні ми не робимо висновків? Щось ми знову робимо не так…», – не кривила душею пан Строкова.



http://kowel.rayon.in.ua/news/19202-golovnogo-ukropivtsia-kovelia-spitali-za-pidkup-vibortsiv-u-dubivskii-gromadi

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!