Львівська залізниця розповіла про реформи, які потрібно зробити в рамках стратегії розвитку на найближчі роки.
Регіональний філіал "Львівська залізниця" (ЛЗ) ПАТ "Укрзалізниця" представила стратегію розвитку до 2020 року.
В рамках стратегії планується:
- Передача нерентабельних під'їзних шляхів на баланс підприємств, які їх використовують;
- Перегляд нормативних документів для зменшення площ земельних ділянок в користуванні Львівської залізниці з метою зменшення податкового навантаження; монетизація пільг на проїзд громадян;
- Впровадження нової тарифної системи з трьома складовими: інфраструктурної, вагонної та локомотивної;
- Організація приміського сполучення в межах області (до 70 км);
- Створення регіональних компаній з управління приміськими пасажирськими перевезеннями місцевими органами виконавчої влади та ін.
Серед технічних заходів - придбання щорічно не менше 28 одиниць пасажирських вагонів і модернізація 34 вагонів щороку, закупівля нового моторвагонного рухомого складу за кошти з державного та місцевих бюджетів.
"За 25 років незалежності України Львівська залізниця отримала лише 53 нових пасажирських вагона. Останній раз пасажирські поїзди магістралі доповнювалися оновленими вагонами ще в 2008 році. І якщо сьогодні в інвентарному парку регіональної філії в цілому 968 вагонів, то експлуатувати ми можемо, лише, 608 з них. Якщо ж ми будемо оновлювати парк, до 2020 року придатними до курсування на магістралі буде всього 331 вагон ", - зазначив в.о начальника Львівської залізниці Іван Груник.
Також серед пріоритетів Львівської залізниці: електрифікація ділянок Ковель - Ізов - держкордон і Львів - Ходорів - Івано-Франківськ - Хриплин.
Немає коментарів:
Дописати коментар
ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!