Все, що потрібно знати про перегон машини з пробігом
Вже з понеділка починає діяти закон, за яким українці один раз до початку 2019 року зможуть ввезти з-за кордону дешеву іномарку. Дешеву тому, що розмитнення в такому випадку обійдеться на 3500-4000 євро дешевше.
Якщо ще місяць тому, в мережі рекламувалася лише одна компанія, яка пропонує шопінг-тури в Німеччину і Польщу, то тепер їх маса. Експерти попереджають: можна купити потопельника або мотлох, а зароблять на цьому законі фірми, близькі до депутатів-лобістів.
"З 1 серпня набуває чинності закон про зменшення акцизу на ввезення б/в автомобілів з Європи. Ми пропонуємо вам супровід, наші фахівці відправлять вас до Німеччини на літаку, поїзді чи автобусі. Допоможуть вибрати, перевірять по базі Інтерполу, будуть торгуватися, щоб збити для вас ціну. Словом, будуть з вами поруч день і ніч", – говорить одне з оголошень.
У скільки обійдеться така послуга, в компанії говорять ухильно.
"Все залежить, в якому готелі ви захочете жити, на чому поїдете, яке авто виберете", – відповіли по телефону. За послуги експерта просять не менше 200 євро. Правда, є думка, що шопінг-тури за б/в авто можуть бути справою ризикованою.
"Якби я їхав, то брав би з собою трьох експертів: механіка – щоб він подивився, чи не скручений пробіг; кузовщика – щоб перевірив, чи не був в аварії, чи не потопельник; експерта, який перевірить, чи не перебитий номер кузова, чи не викрадений він", – говорить гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.Очевидно, що такі тури – черговий удар по ринку нових авто, без того постраждалого через згортання кредитних програм і кризу в країні.
Кому вигідний закон
Джерела в автомобільних колах розповідають, що насправді найбільше на нових правилахзароблять фірми-посередники, які пов'язані з депутатами, що проштовхнули закон.
"Думаєте, чому із закону прибрали абзац, де говорилося, що автосалони також мають правоторгувати б/в авто? Приходили посередники від депутатів, ну, вони так представлялися, іговорили: "Дасте грошей - будете торгувати в салонах, не дасте - не будете". Як бачите, їїтам немає", -каже джерело.
Сергій Боровик, директор з маркетингу АІС, також упевнений, що зароблять на цьому фірми, наближені до депутатів: "Цей закон проштовхували депутати-мажоритарники з західноїУкраїни, саме з ними пов'язують з десяток фірм з продажу б/в авто, які з'явилися за останніроки в країні. Ці фірми, як правило, зареєстровані в офшорах, ухиляються від сплати податків, перекидають реєстрацію з однієї людини на іншу".
Втім, економічний експерт Олександр Охріменко не виключає, що салони знайдуть лазівки,як підключитися до бізнесу, який зараз піде вгору. Спокуса купити машину не старше 2009 року з Європи за хорошою ціною велика.
"У першу чергу заробить на цьому криміналітет. Повернуться бригади сіркоперегінних авто,все буде робитися за схемами, а там, де велика готівка, -там і кримінал. І я впевнений, щотакі ж схеми будуть діяти і в автосалонах - хоча їх видалили з закону, вони теж будутьганяти б/в іномарки, тільки оформляти через підставних осіб. Дуже важливо, щоб в цихсхемах не обдурили покупця", - вважає Охріменко.
Немає коментарів:
Дописати коментар
ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!