Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

четвер, 4 липня 2013 р.

Пенсіонер вимагає 10 тисяч гривень у міліціонерки-квартирантки за «погром» у помешкані


Відеосюжет у новинах "На часі" з 7:25хв. до 10:25хв.
http://www.mediaavers.com/events/pensioner-vimagaie-10-tisyach-griven-u-milicionerki-kvartirantki-za-pogrom-u-pomeshkani

Вісім років ковельчанин здавав в оренду свою однокімнатну квартиру. Чоловік розповів, майже за дякую його квартирантка отримала дах над головою. За його словами весь час вона сплачувала тільки за комунальні послуги. Ніяких суперечок із нею у пенсіонера не виникало. Завжди довіряв жінці, бо ж вона - правоохоронець, і працює у Ковельському райвідділі міліції. За час проживання у його квартирі вона встигла одружитися та народити двох дітей. Однак, коли настав час переїжджати, родина залишила по собі чимало незручностей. Дійти згоди сторони не можуть й досі. Повідомляє ТРК «Аверс».

Зіпсовано газову плитку та меблі - ось що залишили по собі квартиранти. Чоловік переконує, невдячні пересельці забрали чимало його особистих речей. Коли виїхали, власник квартири жахнувся: обвалений шматок стелі, поламані меблі, розбиті вікна та брудна білизна - це те, що тепер в його квартирі. Власник помешкання відразу зрозумів - оселі потрібен ремонт, а меблям - реставрація. А тому й запросив у квартиронаймачів компенсацію - десять тисяч гривень. Однак родина платити таку суму відмовилася. Натомість, запропонувала відшкодувати усе, давши пенсіонеру Петру Савчуку стару несправну газову плитку та ковдри.

«Вона, каже, то все проблеми ваші. І плитка і все остальне - то ваші проблеми. В мене своїх по горло. І більше до мене не дзвоніть», - розповів господар квартири.

Зрозумівши, що самому із горе-квартирантами йому не впоратися, Петро Савчук звернувся до правозахисної групи. Разом зі своєю захисницею чоловік звертався до Ковельської прокуратури, обласного управління міліції та начальника слідчого відділу Михайла Руденка. Щоправда, порада, яку останній дав правозахисниці неабияк здивувала жінку.

Правозахисниця Галина Артюшенко зазначила: «Він почав говорити: добре, якщо це питання стосується Собковської, то нехай завтра до 14-ї години приїде до мене. Я йому вирішу його питання, але є одна умова: він повинен написати заяву, що він відмовляється від вашої допомоги».

Згодом таку ж пропозицію, за словами пані Артюшенко, вона отримала і від заступника Ковельського міжрайонного прокурора Миколи Андрєйцева. Чим викликана така реакція, жінка тільки здогадується, мовляв, екс-квартирантка - при погонах. А тому правозахисниця розуміє, правоохоронці за свою колегу стоятимуть горою.
«Якби проста людина вкрала 200 гривень, або 300, а є такі випадки, знаю, то вона засуджена, і поїхала б відбувати покарання, а якщо працівник міліції, то ви мені сьогодні кажете усуньтесь від того всього, а ми якимось чином будемо це питання розрулювати».

Сама ж екс-квартирантка розповіла про ситуацію дещо інакше. Телефоном жінка повідомила, що не проти сплатити Петру Савчуку гроші та відкупити деякі речі, однак 10 тисяч гривень - вважає захмарною сумою. Мовляв, де орендодавець був раніше? Жінка також стверджує: вона платила пенсіонеру не лише за компослуги.
Екс-квартиранка Наталія Собковська розповіла: «Ну вибачте, якщо ви дали мені квартиру для проживання, і залишили там меблі, то я ті меблі значить маю використовувати. Я до них відносилася, як до своїх, але за 8 років щось затерлося. Це ж не означає, що я повинна їх перетягувати… По квитанціях я бачила, скільки потрібно було заплатити за комунальні послуги, але він називав свою суму, яка в середньому була на 150-200 гривень більшою за комунальні послуги. Зараз він каже, що я сплачувала тільки комунальні послуги - це абсурд, але я нічим це не можу підтвердити. Тому що я віддавала гроші в руки людині».

Наразі, каже жінка, згідна відшкодувати тільки окремі речі. Віддавати аж 10 тисяч гривень вона не збирається: «10 тисяч я йому явно не готова відшкодувати. Я йому сказала, скажіть мені еквівалент тих тазіків і так далі. Ну і за плитку тисячу гривень. Більше я не можу, а він ще мені сказав 2 тисячі моральної шкоди. За що?».

Петро Савчук тим часом, зрозумів: довіра до правоохоронців у нього зникла: «Бачите як получилося: я вас прийняв як дітей, подарував вам десятки тисяч гривень, а ви мені такий подарок: плитку, дивана спалили, і тепер я повинен сам за це розхльобуватися».

Галина Артюшенко відзначила: «Людина прожила на квартирі, платила тільки комунальні послуги, і якщо він навіть не заключив з нею договору, він брав її на квартиру на довірі. Кому він в першу чергу довіряв? Працівнику міліції. Сьогодні він говорить, що втратив цю довіру, сьогодні не можна довіряти нікому, і працівнику міліції, тому що не можна знайти правди, особливо коли щось протиправне вчинив працівник міліції».

Наразі за численними скаргами пана Петра проводиться службова перевірка. Однак за цей час, аби переконатися чи справді все так, як він розповідає, до квартири пенсіонера ні з прокуратури, ні з міліції, ніхто так і не завітав.

Ольга Бондаренко


Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!