Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

неділю, 16 червня 2013 р.

З ДНЕМ МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА


Найщиріші вітання до професійного свята Дня медичного працівника та найтепліші слова вдячності, побажання міцного здоров'я і благополуччя надсилають вдячні ковельчани у листі представникам найгуманнішої у світі професії, тим, хто не жаліючи зусиль і часу приймає на себе важкий тягар людського болю і страждань, оберігає найцінніше, що є у людини — її життя.

"28 травня наша сімнадцятирічна Світланка в тяжкому стані потрапила у Ковельську ЦРБ.
Завдяки оперативним та професійним діям досвідчених лікарів: завідуючої терапевтичного відділення Качинської Людмили Василівни, лікаря-ендокринолога Чижук Тетяни Михайлівни та реаніматолога Парган Олени Федорівни життя нашої дитини було врятовано.

Особливе велике дякую   і низький уклін завідуючому реанімаційного відділення Гусці Андрію Богдановичу за врятоване в нашій родині друге дитяче життя. Ми милуємося і пишаємося нашою десятирирічною Даринкою завдяки  Андрію Богдановичу, який  5 років тому боровся за її життя.

Окремо хочемо висловити щиру подяку головному лікарю Ковельської ЦРБ Самчуку Олегу Максимовичу за оновлене реанімаційне відділення.

Шановні медики!

Прийміть наші теплі і сердечні вітання з професійним святом!
Родинного вам тепла, міцного здоров’я, достатку, любові та сімейного благополуччя!"

Родина: Стасюк Г.М.-Швець І.М.-Книш Г.М.


Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!