Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

понеділок, 2 січня 2017 р.

З Новим роком та Різдвом Христовим!


Вітаю Вас із Новим роком,
З всіма Різдвяними Святами!
Нехай життя із кожним кроком
Ваш дім наповнює скарбами!
Хай сонце радо Вас вітає,
Кує зозуля літ багато, 
Здоров’я з пишним короваєм 
Приходить в будні і на свято! 
Нехай тепло людських сердець 
Вам душу щиро зігріває, 
І переможних справ вінець 
Хай Вашу голову вінчає! 
Хай ширшим стане друзів коло: 
Протягне руку всякий стрічний, 
І буде кожен день казковим 
Як ніч Різдвяна й Новорічна!

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!