Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

вівторок, 14 лютого 2017 р.

ГРОМАДСЬКА РАДА ПРИ КОВЕЛЬСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ ЗАПРОШУЄ НА ЗАСІДАННЯ

15.02.2017 р. о 16:00 год. 
в будинку  рад
вул. Незалежності, 73 

відбудеться засідання Громадської ради при Ковельській міській раді 


На порядок денний виносяться наступні питання: 

1. Тарифи на житлово-комунальні послуги. 
2. Стан доріг і тротуарів у місті. 
3. Зменшення ставки єдиного податку для підприємців. 
4. Громадська вбиральня у центрі міста. 
5. Е-декларація міського голови Кіндера О. О. 
6. Різне. 

На збори запрошуються: 
Ковельський міський голова О.О. Кіндер; 
секретар міської ради В.І. Федосюк;
заступники міського голови І. Я. Прокопів, А. В. Товстига.

керівники підприємств та установ міста:
ПТМ «Ковельтепло»; «Ковельводоканал»;
«Добробут»; Ковельська філія ПАТ «Волиньобленерго»;
КВ ПАТ «Волиньгаз»; РЖКП-1; РЖКП-2; 
ДП «Ковельське лісове господарство»;
голови фракцій, депутати, ковельчани, представники ЗМІ.

Голова Громадської ради

при Ковельській міській раді М.В. Печенюк

1 коментар:

  1. читайте коментар : "Центральна вбиральня та декларація Кіндера: порядок денний Громради" - http://kowel.rayon.in.ua/news/22936-tsentralna-vbiralnia-ta-deklaratsiia-kindera-poriadok-dennii-gromradi

    ВідповістиВидалити

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!