Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

четвер, 15 червня 2017 р.

Ляшко дав чортів волинському прокурору




У Луцьку Олег Ляшко дав чортів обласному прокурору і його заступникам повідомляє інформаційний патруль volyn24.

"Поки під будівлею прокуратури люди мітингують - прокурори жруть не нажруться", - написав нардеп у Фейсбуці.

"На відміну від чинуш я поспілкувався з людьми - вони благають про справедливість. Прокурори кришують контрабанду лісу, видобуток бурштину і навіть замовні убивства. Це бєспрєдєл! Пояснив тим прокурорським мордам, що спочатку захист людей, а потім - обід", - йдеться у дописі Ляшка.

Ляшко поцікавився, чи є в прокурора дружина, коли той заперечив, порадив "носити з собою сало, а не обідати в дорогих ресторанах".

Його обурило, що в цей час під прокуратурою відбувався мітинг.

"Коли б я був обласним прокурором і в мене люди під прокуратурою лежали, кусок би в горло не поліз", - сказав політик.

Зауважимо, в цей час під прокуратурою страйкувала місцева скандально відома активістка Оксана Марищук.

Зазначимо, що Ляшко "вичитав" посадовців в одному з закладів у центрі Луцька.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!