Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

пʼятницю, 9 червня 2017 р.

Депутат Ковельської міськради стверджує, що їй погрожував розправою водій міського голови

Сенсаційну заяву зробила депутат Ковельської міської ради з фракції «УКРОП» Галина Стасюк у міськрайонному суді, прийшовши сюди послухати розгляд справи щодо мера Олега Кіндера, якого прокуратура Волинської області звинувачує в тому, що він невчасно подав декларацію про доходи - повідомляє сайт: район. КОВЕЛЬ.
«Нам водій мера погрожував! Я вже дзвоню в поліцію, бо це ж ненормально! Так не може бути!» – схвильовано казала присутнім Галина Миколаївна.
Депутат прямо в залі суду перед початком судового засідання зателефонувала до чергової частини управління внутрішніх справ і повідомила про погрозу, яку висловив їй у присутності свідків водій Микола Федорук (на верхньому знімку).
«Тут водій міського голови погрожує нам, активістам. Водій міського голови нам погрожує фізичною розправою», – заявила правоохоронцям Галина Стасюк.
За якихось 10 хвилин до будівлі суду приїхали поліцейські і взяли пояснення у заявниці. Свідчення також надали Сергій КотікОлександра ТкачукГалина Артюшенко і Олексій Будков. Микола Федорук теж дав пояснення, причому в присутності Олега Кіндера.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!