Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

неділю, 17 квітня 2016 р.

Крим перетворюють на "офшорну зону"

Влада РФ в окупованому Криму організує «офшорну зону». аким чином російська влада намагається знайти можливості для зростання економіки. Про це повідомляє ТСН.

Так званий "губернатор Севастополя" Сергій Меняйло запропонував організувати в окупованому Криму "зону підвищеної комфортності" — подобу офшору — замість чинної Вільної економічної зони (ВЕЗ).

Про це він заявив у п'ятницю під час Ялтинського міжнародного економічного форуму.

«Я б не став говорити "офшор", з одного боку, а, з іншого боку, на сьогоднішній момент ми можемо вже амнезувати дію на території Криму і Севастополя Вільної економічної зони. Є певні результати, але підсумки роботи показують, що потрібно шукати механізми для надання додаткової можливості зростання економіки», — сказав він.

Нагадаємо, нещодавно в світі спалахнув офшорний скандал, що отримав назву Панамагейт. Об'єктами масштабного розслідування стали офшорні фірми багатьох світових політиків. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!