Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

неділю, 17 квітня 2016 р.

Деканоїдзе обіцяє повторно звільняти міліціонерів, які відновилися через суд

Голова Національної поліції України каже, що готова звільняти "в ручному режимі" міліціонерів, які не пройшли переатестацію, але відновилися на посаді через суд.
"Я особисто не боюся, що представники старої міліції повернуться через суди. Повертатимуться - ми їх в ручному режимі будемо звільняти, але атестацію і переформатування поліції доведемо до кінця", - сказала Хатія Деканоїдзе в інтерв'ю "Укрінформу".
За її словами, керівництво поліції подає апеляції на такі рішення судів.
Переатестація поліції вже пройшла в Києві, а також у Київській, Хмельницькій, Рівненській, Волинській, Миколаївській і Одеській областях і охопила 22 тисячі правоохоронців.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!