Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

суботу, 16 квітня 2016 р.

В Україні з'явився Авіамайдан

А у небі над Київщиною протест. Його влаштували українські приватні пілоти
За їх словами, в Україні любителі неба під загрозою, бо ними занадто цікавляться владні структури.



На аеродром під Києвом один за одним прибувають легкомоторні літаки. Погода сприяє польотам. Льотчики збираються, щоб обговорити спільні проблеми.
У Державіаслужбі обдумують плани про збільшення правил авіабезпеки через бойові дії. Деякі пропозиції пілоти називають безглуздими.
А ще легкомоторні літаки пропонують додатково перевіряти після посадки, обгороджувати місце їх стоянки 2-метровим парканом.
А самих пілотів що 3 роки відправляти на спеціальні курси з авіабезпеки. Усі ці норми рекомендують і у міжнародній федерації цивільної авіації, але за кордоном легкомоторних літаків ці правила не стосуються.
І поки правил не стало менше планують символічний політ до Межигір'я.
Десяток екіпажів летять узгодженим курсом. Унизу ліси, поля та будинки. Минають і символ влади Януковича Межигір'я. Свій маршрут завершують на іншому аеродромі на Київщині.
Повітряний рейд пілоти завершили. Втім, обіцяють і нові акції, якщо їх не почують у державній авіаційній службі. Що саме планують робити — наразі не кажуть
Джерело: 24 Канал

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!