Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

понеділок, 11 квітня 2016 р.

"Панамський скандал": як тисячами офшорних компаній керували "з того світу"


Одна з керуючих офшорними компаніями, зареєстрованими Mossack Fonseca, померла понад 10 років тому, повідомляє The Sunday Times. 

Вианка Скотт, ім'я якої зазначено серед керуючих 10 361 панамської компанії, переважна більшість яких було зареєстровано Mossack Fonseca, згідно з даними, зазначеними в "панамських документах", померла більше 10 років тому. 

Відзначається, що інша керуюча панамськими компаніями, Іветт Роджерс, під керівництвом якої перебувають понад 7 тис. компаній, проживає в двокімнатному бунгало в лісі поряд з Панамою. 

Відповідати на питання журналістів вона відмовилася.


Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!