Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

понеділок, 15 лютого 2016 р.

Голова Волинської ОДА закликав працівників юстиції працювати за «безоткатними технологіями»

Зі всіх органів місцевого самоврядування на Волині повноваження з реєстрації готова перейняти лише Луцька міська рада. Ще в трьох РДА створені робочі місця, на яких ще немає охочих. 

Про це йшлося під час оперативної наради у Волинській облдержадміністрації 15 лютого.

Нагадаємо, що управління юстиції повністю передасть повноваження з реєстрації органам місцевого самоврядування з 1 квітня цього року. До цього часу у всіх районах і містах обласного значення повинні працювати реєстратори.

Зазначимо, що зараз в області такі реєстраційні права мають ще й 111 нотаріусів.

Голова ОДА Володимир Гунчик не задоволений таким станом готовності органів місцевого самоврядування: «Агітуйте працівників юстиції, щоб вони переходили у владу на «безоткатні технології». Я не хочу нікого образити, але було багато критики на їхню роботу».

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!