Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

вівторок, 2 лютого 2016 р.

Долю хірургічного відділення ковельської лікарні вирішуватимуть волинські депутати?

Комісія Волиньради з питань соціального захисту населення, охорони здоров’я, материнства та дитинства сьогодні, 2 лютого, розглянула питання стосовно подальшого функціонування вузлової лікарні станції «Ковель».
Йшлося про хірургічне відідлення цього медзакладу. Як доповів його завідувач Олег Казімиров, колишнязалізничналікарня на разі не передана у обласну комунальну власність. Тут діють хірургічне та терапевтичне відділення, є в наявності 90 ліжкомісць. Поліклініку при ційлікарні, за словами Олега Казімирова, щодня відвідують до 240 осіб.
Так, Казиміров наполягає на збереженні хірургічного відділення, де зокрема, можна провдити операції і для учаснників АТО. « У нас є в наявності бальнеологічне відідлення, а також протезний цех», - поідрес ливлікар.
Разом із тим, окремі члени комісії та начальник управління охорони здоров’я Волинської ОДА Ігор Ващенюк зауважили, що утримання хірургічного відідлення саме у цій вузловій лікарні потребує фінансів, а цей ресурс є обмеженим.
Як сказав голова комісії Олександр Зінчук, депутатам облради – членам профільної комісії варто було б відвідати цю лікарню, щоб безпосередньо ознайомитись із станом справ у цьому медзакладі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!