Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

понеділок, 15 лютого 2016 р.

В Луцьку за п'янку звільнили нову поліцейську (ОНОВЛЕНО)


З лав Управління патрульної поліції міста Луцька звільнили нову поліцейську. 


Про це ВолиньPost стало відомо з достовірних джерел.

Зокрема, джерело повідомило, що нова поліцейська Анастасія Жилка приїхала на роботу власним автомобілем будучи напідпитку.

За словами речниці патрульної поліції Луцька Ольги Бузулук, наразі щодо цього інциденту приймається рішення в Києві у департаменті патрульної поліції. Будь-які інші коментарі вона давати відмовилася.


Сама Анастасія Жилка повідомила, що вона написала заяву на звільнення з патрульної поліції Луцька за власним бажанням.

«Я переводжусь в інше місто в патрульну поліцію», - заявила вона. 

Чи мав місце інцидент стосовно керування автомобілем в нетверезому стані, вона не прокоментувала.


Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!