Про мене

Моє фото
Ковель, Волинська, Ukraine
просто жінка і мама.

БЛОГ АРТЮШЕНКО ГАЛИНИ

пʼятницю, 19 лютого 2016 р.

Ковель бере участь у проекті МОЗ України і Світового банку

Ковель бере участь у проекті МОЗ України і Світового банку «Поліпшення охорони здоров’я на службі людей». Учора відбулася відеоселекторна нарада з питань реалізації проекту для представників медичних закладів, яку провели фахівці Світового банку, - повідомили у Ковельському міськвиконкомі.

Цей проект покликаний реформувати первинну ланку медичної допомоги, використавши, як співфінансування, лише 10 відсотків коштів місцевого бюджету. Зокрема, у нашому місті, залучивши кошти Світового банку, в 2016 році буде проведено реконструкцію нежитлових приміщень під амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вулиці Відродження, 12а та по вулиці 40 років Перемоги,11. Роботи розпочнуться вже влітку нинішнього року. На реконструкцію приміщень та медичне обладнання Світовий Банк виділяє 5 млн. 623 тис. грн.

Відкриття ще двох амбулаторій у Ковелі сприятиме поліпшенню якості надання медичних послуг, створенню належних умов праці медичних працівників.

Нині розпочинається підготовка документів на тендер.

19-02-2016

Немає коментарів:

Дописати коментар

ШАНОВНІ ЧИТАЧІ МОГО БЛОГУ!
Візьміть участь в обговоренні публікації. Напишіть будь-ласка свою думку з приводу Вами прочитаного. Внесіть свої пропозиції, побажання. Я завжди залишаю за собою право видаляти висловлювання із вживанням нецензурної лексики і зневаги на адресу авторів та героїв матеріалів.
Щиро дякую!